Logo,Tiger3,Go3,Tiger 3 Enterprise,Edevlet,Efatura,Edefter,Earşiv,Tiger Wings,Tiger HR
website builder

ANAHTAR ÇÖZÜM

Birinci Günden İtibaren Profesyonel İş Yaklaşımı...

Farkımız Sattığımız Ürünlere Uzmanlık ve Değer Katmamızdır.
Hizmet Bizim Katma Değerimizdir. Bunu da bizi biz yapan en önemli değerimiz olan Ekibimizle başarıyoruz.

1993 den beri Kurumsal İş Çözümleri Ortağınız 

DESTEK PORTALI

Anahtar Çözüm ün bakım anlaşmalı müşterileri için uyguladığı Ticket Destek Sistemi ile, müşteriler support.anahtarcozum.com.tr adresinden destek taleplerini iletebilmektedir.

Destek talebi öncelikli olarak müşteriye atanan danışmana iletilmekte, danışmanın uygun olmadığı durumda ise destek havuzundaki ilk müsait destek uzmanı tarafından yanıtlanmaktadır.

Ticket üstünden sorular cevaplandırılmakta ve ihtiyaca göre doküman gönderilmektedir.

Ayrıca support.anahtarcozum.com.tr de sizlere verilmiş Kullanıcı Adı ve Şifreniz ile Portala bağlanarak sistem üstünden de Ticket oluşturabilir, anlaşmalı müşterilerimiz için hazırlanmış özel doküman ve bilgilendirmelere ulaşabilirsiniz.  

UZAK BAĞLANTI DESTEK HİZMETİ

Ticket Sistemi ile çözülmeyen ve bağlantı zorunluluğu içeren sorunlar için Uzak bağlantı ile Destek Hizmetimiz bulunmaktadır. Uzak Destek Sistemi sorunun daha hızlı anlaşılması ve çözümü içindir.

Uzak Bağlantı ile uzun süreli işlemler, rapor tasarımları, kısa eğitim ve versiyon yüklemeleri vb. konular ayrıca ücretlendirilmektedir. Bu tarz bağlantılar Destek Hizmeti dışındaki konulardır.

YERİNDE DESTEK HİZMETİ

Proje içeriğine ve müşteri taleplerine göre periyodik ziyaret karşılıklı olarak belirlenmektedir. Müşteri lokasyonunda yetkili Logo Destek ve Proje ekipleri danışmanlık hizmeti vermektedir.

Yerinde Destek Hizmeti Destek Anlaşması Ziyaretleri içerisine ek ücret ile katılabildiği gibi gene en az Ticket Uzak Destek Anlaşmalı müşterilerimize gün veya proje bazında özel hizmet bedellerinden sunulmaktadır.

DANIŞMANLIK VE CHECK UP HİZMETİ

Bu standart Destek hizmetlerinin dışında bir hizmet türüdür. Bu kısımda müşterilerimiz herhangi bir program alımından, bir proje içeriğine kadar danışmanlık hizmeti talep edebilmektedirler. Bu hizmet günlük olarak bedellendirilmekte ve raporlanarak faturalandırılmaktadır.

TELEFON DESTEK

Cumartesi ve Pazar günleri hariç diğer günler, 09.00-18.00 saatleri arasında uygulanmaktadır. Telefon Destek Hizmetleri özellikle sorun alımı içindir, iletilen sorun ve istekler Ticket sistemine işlenmekte ve bu sistem üstünden sizlere dönülmektedir.

Setxrm, Maya CRM

SETXRM Hayal Et- Tasarla- Kullan 

Firmalar sektörlerine göre farklı çözüm arayışlarına doğal olarak girerler. Bu çözümlerin bazıları hazır çözümler olurken bazıları ise iş süreçlerine göre bir çözüm ortağı ile birlikte veya kendi içlerinde geliştirmek isteyebilrler. SETXRM ister bulut ister satın alma üstünden lisanslanan çok fazla kod bilgisine ihtiyaç duymadan farklı çözümler için bir iş platformudur. Sizinde bu tarz ihtiyaçlarınız varsa lütfen bizimle iletişime geçiniz. 

BudgetLab, Trend Yazılım, Logo Bütçe

BudgetLAB Bütçe Çözümü

Bütçe konusuna devasa bir konu diyebiliriz. Bazen sadece Gider bütçesi istenirsek bazen de konu çok karmaşık noktalara gidebilemektedir. Özellikle içerisine Üretim Bütçesi de girdiğinde durum biraz daha karmaşık olmaktadır. BUDGETLAB hızlı kurulum ve implemantasyon sayesinde Gider bütçeninzden üretim bütçenizin oluşturulması ve takibi için esnek bir üründür. İçerisinde kendi raporlama toolunu da barındırmaktadır. Sizin de böyle bir ürüne ihtiyacınız varsa lütfen bizimle iletişeme geçiniz.   

Anahtar Çözüm Logo Yazılım Kurumsal ve Kobi Ürünler Satış, Eğitim, Destek ve Danışmanlık, Logo Tiger 3, Logo Tiger Wings, Logo Go3, Logo Tiger 3 enterprise

Sektörünüze Özel

Farklı sektörler, farklı iş yapış şekilleri, farklı süreçler. GSM Mobil Satışdan, B2B, B2C, Servis Yönetimine kadar farklı çözümler ile ilgili ilgi almak, size nasıl yardımcı olabiliriz diye görüşmek isterseniz lütfen bizimle iletişime geçiniz. 

Eflow, Netoloji, İş Akış ve Süreç Yönetimi

E-flow İş Süreçleri Yönetimi

İş Akış programları ERP lerle entegre ama genellikle ERP leri ilgilendirmeyen iş süreçlerinin takibinde kullanılan programlar. Özellikle Onaylama sistemlerinin takip edildiği bu programlar bir patform şeklinde size sunulmaktadır. Platform üstünde ihtiyacınıza göre 1 proje de takip edebilirsiniz 20 proje de takip edebilirsiniz. E-flow bu konuda hem bulut hem de satınalma şeklinde lisanlama imkanı vermektedir. 

Anahtar Çözüm Logo Yazılım Kurumsal ve Kobi Ürünler Satış, Eğitim, Destek ve Danışmanlık, Logo Tiger 3, Logo Tiger Wings, Logo Go3, Logo Tiger 3 enterprise


ANAHTAR ÇÖZÜM BİLGİ İŞLEM LTD. ŞTİ

Eski Üsküdar Yolu Çankırı Sok. No:1 Kat:2 D:6 İçerenköy-Ataşehir / İstanbul

Tel :  (0216) 574 86 74 pbx 
Email: anahtar@anahtarcozum.com.tr