Logo,Tiger3,Go3,Tiger 3 Enterprise,Edevlet,Efatura,Edefter,Earşiv,Tiger Wings,Tiger HR
free responsive website templates


E-Flow BPM ile daha yalın ve hızlı süreçler...

Kurulumu ve kullanımı çok kolay, düşük maliyetli bir çözümdür. Onay süreçlerinizi saatler içerisinde hazırlayabilirsiniz. E-Flow’un Özellikleri Sayesinde Verimliliği Artırın ve Operasyonel Hataları Unutun

ANAHTAR ÇÖZÜM EFLOW ÇÖZÜM ORTAĞIDIR.

Tüm İş Süreçlerinize Esnek Çözümler Sunar.

Eflow, Netoloji, İş Akış ve Süreç Yönetimi

1

Hesap Verilebilirlik.Süreç maliyetlerini azaltır.Süreç maliyetlerini azaltır.

2

Görevlerin zamanında tamamlanması.Darboğazları, aksamaları kontrol ve iyileştirme olanakları sağlar.

3

Süresi geçmiş görevlerin kontrol altına alınması

4

Tüm şirket süreçlerini tek bir noktadan izleyebilme


Prosedürler, mevcut dosyalar... Hangi işin, ne zaman, kim tarafından yapıldığını gösteren döküman ve evraklar... Teoride kulağa çok iyi geliyor. Gerçekte ise, tüm bunlar birilerinin masasında gömülmüş bekleyen koca bir dosya yığınıdır. Kayıp bir evrak... Atlanmış bir adım... Ertelenen ya da daha kötüsü hiçbir zaman yapılmayan işler. Bunun sonucu olarak kaçırılmış fırsatlar, kaybedilen satışlar, zaman kaybı ve belki de daha kötüsü... Sizin şirketinizin gerçeğide bu olabilir mi? 

  1. ÖRNEK- 1  Bir Pazarlama firmasınız Mobil Satış Sistemlerinden veya manuel sipariş alıyorsunuz. Böyle bir sisteminiz var ise ve kurallar tanımlandığı ise sistem ERP nize sipariş geldiğinden itibaren otomatik çalışmaya başlar.  5.000 TL altında bir siparişte direkt satıcının onayı yeterlidir diyebilirsiniz. 5.000-10.000 TL arası bir siparişte Satıcı ve Bölge müdürü daha üst bir satışta ise Satış müdürünün (3 lü onay) alınmasını sistem otomatik yapar. Bu onaylar alındı ise Sipariş otomatik olarak Sevkedilebilir olur.  Bu onayları alırken sisteme Ödeme-Tahsilat kontrolu, Risk kontrolu, Vade kontrolu gibi işlemleride otomatik yaptırabilirsiz.
  2. ÖRNEK-2 Şirketinizde SatınAlma işlemlerini takip etmek istiyorsunuz. Sistem içerisine kurulacak bir Talep yönetimi ile bütün personeliniz ister Şirket ile ilgili alımlar isterse herhangi bir ürünün SatınAlması ile ilgili talepleri bu sisteme girer ve sistemin onay mekanizması otomatik çalışmaya başlar. Böylece gene sizin istediğiniz kurguya göre limitler belirlenir ve ilgili her birimin onayının alınması zorunlu hale getirilebilir.
  3. ÖRNEK- 3 Çalışan sayısı firmalarda en zor takip işlerinden biride Evrakların onaylanmasıdır. Bu sistemde Fatura Sekreterinize gelir. Sekreteriniz faturayı Scan eder ve sisteme dahil eder. Sistem daha önceden tanımlanmış onay mekanizmasını çalıştırarak fatura için gerekli onayların alınmasını sağlar. Fatura ise Sekreteriniz tarafından ilgili birime genellikle Muhasebeye iletilir. Son onay verildiğinde Fatura onayı açıklamalar ile birlikte Muhasebe ekranına düşer ve evrak onaylanmış şekilde ERP içerisine alınır.
  4. ÖRNEK-4 Çalışanlarınızın masraflarının girilmesi özellikle şirket dışında çalışanların bunlarla ilgili bilgiyi göndermesi ve aktarılması zaman kaybı olmaktadır. Bir adet Masraf Formu yaratılarak kişilerin Tablet veya bilgisayarlarından bu bilgilerin online girilmesi sağlanır. İstenirse sistem gene bir onay mekanizmasından geçerek (Bölge Müdürü, Satış Müdürü) Mali işlere gelir. Evrak kontrolu (Belge) yapılarak yapılan harcamaların ERP ye otomatik aktarılması sağlanabilir.
  5. ÖRNEK-5 Firmalarda Avans Formlarının onayı ve takibi zaman zaman ciddi süre alan olaylardır. Bu sistemde kişi ilgili Avans formunu girer. Sistem onay mekanizmasını otomatik olarak çalıştırarak bu Avansın onayını alarak işlemin gerçekleştirilmesini sağlar.
  6. ÖRNEK-6 İnsan Kaynakları departmanınız ihtiyaçlarınıza göre bir personel istihdamında bulundu. İşe alım süreçlerini (ki buda sistem içerisinde tanımlanabilir) yaptıktan işe alınan personelle ilgili işlemlerin gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Örneğin Bordro bölümüne işe alım işlemleri bilgilerinin gönderilmesi, Yemek Kartlarına sipariş verilmesi, Servis planlamasının yapılması, Kişinin bölümünün (oturacağı yer, Bilgisayar, Yetkilendirme, Kırtasiye vb) planlanlamsı ve ayarlanması gibi ihtiyaçlar ortaya çıkmaktadır.   

Yukarıdaki örnekler şirketlere göre, ihtiyaçlarına göre oldukça çeşitlendirilebilir. Bu sistemlerin amacı ERP kullanıcıları dışında da şirketin iş süreçlerinin yönetiminde ERP entegrasyonunuda sağlayarak bütün şirketin verimli bir yapıya kavuşmasını sağlamaktır.
 
Programlar ana lisans dışında proje bazında fiyatlandırılmakta bazı müşterilerimizde sadece 1 iş süreci tanımlanırken bazı müşterilerimizde 5-6 belki daha fazla iş süreci tanımlanabilmektedir. Bu yüzden bu adımlar proje bazında değerlendirilmekte ve fiyatlandırılmaktadır.

Anahtar Çözüm Logo Yazılım Kurumsal ve Kobi Ürünler Satış, Eğitim, Destek ve Danışmanlık, Logo Tiger 3, Logo Tiger Wings, Logo Go3, Logo Tiger 3 enterprise
Anahtar Çözüm Logo Yazılım Kurumsal ve Kobi Ürünler Satış, Eğitim, Destek ve Danışmanlık, Logo Tiger 3, Logo Tiger Wings, Logo Go3, Logo Tiger 3 enterprise


ANAHTAR ÇÖZÜM BİLGİ İŞLEM LTD. ŞTİ

Eski Üsküdar Yolu Çankırı Sok. No:1 Kat:2 D:6 İçerenköy-Ataşehir / İstanbul

Tel :  (0216) 574 86 74 pbx 
Email: anahtar@anahtarcozum.com.tr